Rosnąca popularność liter 3D
Reklama zewnętrzna to doskonałe narzędzie pozwalające realizować wiele celów marketingowych. Wśród mnóstwa jej rodzajów, jako te najbardziej rozpoznawalne wymienia się reklamy wielkoformatowe i billboardy. Tym razem przyjrzyjmy się jednak literom 3D, które systematycznie zwiększają swój udział w rynku.
Litery 3D charakteryzują się dużą przestrzennością i jak większość formatów reklamy zewnętrznej mogą być wykonane z przeróżnych materiałów. Świetnie sprawdzają się nie tylko jako szyld, ale również element wystroju wnętrza sklepów, powierzchni biurowych i konferencji.
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel agencji reklamowej Grawerpix: „Ostatnimi czasy zauważyliśmy zwiększone zainteresowanie literami 3D zarówno w wersji podświetlanej jak i nie podświetlanej. Nasi specjaliści są w stanie zrealizować dowolny logotyp, napis lub wybraną grafikę w każdym rozmiarze”.
Nie ulega wątpliwości, że litery 3D pozytywnie wpływają na widoczność firm. Ponadto, pomagają budować identyfikację wizualną reklamowanych produktów, nadają współczesny, unikatowy charakter przestrzeniom sklepowym i nierzadko też stanowią wysmakowany dodatek wystroju wnętrz naszych domów oraz mieszkań.
Najnowsze badania pokazują, że klienci firmowi oraz indywidualni coraz częściej wybierają litery 3D i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości obecny trend uległ odwróceniu.